search

Monday, December 2, 2013

Catrice Petrolpolitan Review

Laatst liep ik de kruidvat binnen en zoals altijd loop ik gelijk naar het make-up hoekje. Mijn ogen vielen op een hele mooie nagellak van Catrice die me nog niet opgevallen was.
Namelijk, nummer 35 ; Petrolpolitan.  Een prachtige groene kleur met blauw/paarse glitters.




Het kwastje is een fijn breed kwastje waardoor je je nagel in 2 stroken kan bedekken met nagellak. 


Op deze foto heb ik twee lagen nagellak op. De lak dekt verbazingwekkend goed! 
Hij brengt ook heel vlug aan en de glittertjes maken er een mooi geheel van.
Ik ben erg tevreden met deze nagellak!

*Te koop bij de Kruidvat en de Trekpleister.
Prijs: €2,99 per stuk.

                       Hebben jullie ook al nieuwe Catrice lakken? En wat is jullie indruk?






No comments:

Post a Comment